Wanneer gaan jullie nu echt weg?

4 augustus 2019 - Roermond, Nederland

Ja, goede vraag. Wat is nu echt weg? Gevoelsmatig gaan wij pas vanaf 6 augustus echt weg, maar feitelijk zijn we nu reeds met de camper op pad, dus zou je kunnen zeggen dat we al op reis zijn. Er is veel gebeurd in afgelopen periode. Eveline moest nog werken tot 19 juli en dat was dan ook de dag van ons afscheidsfeestje in de gezellige tuin van Brasserie Ock. Bedankt Jolanthe!

Bye byeHet werd een super gezellig feest met een gaaf optreden van voetbalmaatje Roy (Ziggy Stardust Experience).De band

Het weer werkte goed mee en heel veel lieve vrienden, collega’s en familie kwamen langs om ons gedag te zeggen. Er was een lied (met de vlam in de pijp), een speech en de doop voor een behouden "vaart".

Met de vlam in de pijpLiedSpeech jongens

Een dag later een lustrumfeest van de studentenvereniging van onze jongste zoon (Leon) in Utrecht (Studentenvereniging Veritas), nog ff wat laatste prikken, een interview met Iveco Nederland, visum voor Rusland ophalen en het volgende weekend een afscheidsfeest door onze vrienden georganiseerd, lekker varen en ouderwets veel drank en eten mee. Afgesloten met een BBQ en hoop herrie (voor de buren althans).
De laatste week doorgebracht in het huis van vriendin Nicoline (en Frans) en nog even een heerlijk dagje varen in Loosdrecht met Alex en Georgios. Omdat Eveline een kleine ingreep aan haar oog liet uitvoeren nog ff 2 dagen Den Haag en zijn wij nu inmiddels in Roermond aanbeland waar wij het weekend met de kinderen zullen doorbrengen en dan gaan we dinsdag 6 augustus dan eindelijk echt op pad met de eerste kilometers van onze geplande reis. We houden jullie op de hoogte van het verloop. Je kan als je het leuk vindt je inschrijven voor de nieuwsbrief.

1. Marjolein Bakker:
    4 augustus 2019
    Het waren drukke tijden voor jullie de afgelopen weken (en voor ons ook!). Het feest was supergezellig en langzaamaan begin ik mij te realiseren dat jullie echt gaan vertrekken / vertrokken zijn. Heb het lang weggestopt maar nu is het toch echt. Gun jullie de mooiste reis van jullie leven, volg je dromen. Dikke knuffel
  2. Ron en Eveline:
    5 augustus 2019
    Dank je wel lieve zus, knuffel terug
  3. Lucia:
    6 augustus 2019
    Een heel goede reis toegewenst!!!! We kijken nu al uit naar jullie verhalen. Veel liefs, Ton & Lucia
  4. Ron en Eveline:
    13 augustus 2019