Op de camping

7 juli 2019 - Monster, Nederland

Sinds een weekje bivakkeren wij in onze "camper" op de camping, ons huis is al verhuurd. Nu zijn wij geen liefhebbers van een camping en zullen dit ook niet gauw worden hebben we gemerkt. Dat klinkt tegenstrijdig 3 jaar weg in een camper echter het is de bedoeling  zoveel mogelijk vrij te kamperen.  We staan zeker niet onaardig hoor en het is natuurlijk een fantastische locatie zo dicht bij het strand, maar dat zaten we in onze woning ook al. Als eerste van alle camperaars ben ik in de ochtend op en slof dan op mijn badslippers naar de douches, want verder heeft iedereen vakantie. Nog 2 weken en dan breekt een periode aan van 3 jaar vakantie...of nee het is geen vakantie het is een reis en dat moet toch nog knap vermoeiend zijn te begrijpen uit de blogs van andere overlanders. Het mooie van zo vroeg wonen in ons huis op wielen is dat we ook goed kunnen kijken of we voldoende, te veel of te weinig bij ons hebben. Nou dit weekend heb ik een koffertje vol van mijzelf er al uit gehaald (hoeveel jurken kun je meenemen?) en het mes op de keel gelegd van Ron om hetzelfde te doen met zijn T-shirts en overhemden. Het lijkt toch ook heel leuk om onderweg nog wat te kunnen kopen op al die leuke marktjes die we vast tegenkomen.

Wat is er ondertussen allemaal gebeurd?

Visum USA staat in het paspoort, voor komende 10 jaar mogen we 6 maanden achtereen verblijven. Visum USSR Multi entry is aangevraagd. Ondertussen hebben we 2 paspoorten, dus ook een zakenpaspoort. Ron heeft een hele dag autocursus gevolgd. Ron ook allerlei klussen gedaan heeft zoals een wastafel in onze "badkamer" en een plankje voor Eef haar make-up spulletjes! Ons vrachtwagentje heeft een nieuwe distributieriem, 6 nieuwe banden en grote beurt gehad en Ron mocht meelopen. De achterbak  waterdicht gemaakt is t.b.v. onze ski's, Ron zijn hengels en golfclubs. Simon en Leon met hun vriendinnen Cheyenne en Danielle  ons een gezellig weekend bezorgd hebben in Roermond, met varen over de Maas en borrelen in het leuke huis van Simon en Cheyenne. Leon  geslaagd is voor zijn Bachelors met een 7,5 voor zijn scriptie. Eef eindelijk haar C1 rijbewijs  gehaald heeft.

LoungeboatEten in RoermondGeslaagd voor C1Ons badkamertje met wc, douche en wastafeltjeHouten blad over 4 pits gasfornuisWat een gezellige bolletjes

1. Alex:
    10 juli 2019
    Lieve twee, ik heb mijn denkbeeldige koffer gepakt om met jullie mee te reizen.
    Ik verheug mij op alle verhalen en belevenissen.
  2. Ron en Eveline:
    Natuurlijk reis je mee😘
  3. Miek Poppes:
    10 juli 2019
    Wat fantastisch, dit wil toch iedereen!! En hoeveel prachtige belevenissen gaan jullie mee maken! Ook ik ga jullie volgen en hoop mee te genieten van jullie geweldige avontuur!
  4. Ron en Eveline:
    Dank je lieve Annemiek
  5. Hans & Anja:
    15 juli 2019
    Heeeee, wat leuk, we blijven jullie, een beetje jaloers, volgen! Fijne reis en rij voorzichtig.
    Hans & Anja.
  6. Ron en Eveline:
    5 augustus 2019
    Leuk dat jullie ons volgen. Wij hebben met plezier en belangstelling al jullie verhalen gelezen!
  7. Frank:
    18 juli 2019
    Wat gaaf Ron en Eef !
    Dit komende avontuur past helemaal bij jullie visie op het Leven !
    Met veel belangstelling ga ik jullie reis avonturen volgen !
    Bon voyage > let op je bagage !
    Be safe ! Frank van der Schoot
  8. Ron en Eveline:
    Dank je Schoot!
  9. Yvonne van der Marck:
    18 juli 2019
    Nu al leuk Eef! Dat wordt smullen voor jullie als reizigers maar ook voor ons als lezers.
    Goede reis!
  10. Ron en Eveline:
    Dank je Y!
  11. Michelle Leijnse:
    19 juli 2019
    heel leuk, ben benieuwd naar jullie verhalen. Ik ga het zeker volgen.
  12. Ron en Eveline:
    Leuk!
  13. Fred en Monique:
    21 juli 2019
    Ron en Eef, hebben wij nou gewoon de afscheidsborrel gemist? Kwestie van een verkeerd (oud) mailadres :-(
    We gaan jullie volgen en wensen jullie heel veel ervaringen en ontdekkingen.
  14. Ron en Eveline:
    1 augustus 2019
    Wat jammer Fred en Monique! Liefs van ons
  15. Rita van Venetië:
    25 juli 2019
    Veel plezier op jullie avontuurlijke reis. Geweldig! Wij reizen d.m.v jullie verhaal graag met jullie mee😘
  16. Ron en Eveline:
    Gezellig dat jullie meereizen
  17. Rieneke van Proosdij:
    3 augustus 2019
    3 Jaar prachtige avonturen toegewenst! We gaan jullie volgen!
    Liefs van Rieneke & Hans
  18. Ron en Eveline: