Op pad naar Santiago de Compostela

29 juni 2022 - Kijkduin, Nederland

Na 8 maanden met de camper gereisd te hebben, een reis die 3 jaar zou duren maar werd afgebroken op het moment dat we de grens naar Iran zouden oversteken (Covid). Na 8 weken op de fiets 4000 km door Duitsland, Frankrijk en Italië de trappers hebben rond laten gaan, is nu het plan om 900 km te wandelen door Spanje. We gaan de route “del Norte” lopen. Dit avontuur is te volgen via Polarsteps. Even de app downloaden en ons vinden: Eveline Flink

Leuk als jullie ons weer willen volgen!
Over 3 dagen vertrekken we, zijn best een beetje zenuwachtig maar hebben er ook veel zin in.

Fijne zomer ☀️

1. Mieke:
    Hi Eveline en Ron,
    Weer zo’n stoere vakantie! Wij volgen jullie reis graag en wandelen ( op de IPad ) rustig mee ! Een hele voorspoedige reis gewenst! Lieve groet
    Hans en Mieke
  2. Ron en Eveline:
    2 juli 2022
    Hi Mieke , jullie ook een fijne zomer gewenst . Jullie kunnen vast niet wachten om kleinzoon Louie gek te knuffelen en zijn ouders ook. Geniet ervan.
  3. Anne-Door de Jong:
    29 juni 2022
    Hey Ron en Eveline, dat vertelde Siebrand nou weer niet aan mij... heeft niets met jullie te maken hoor, hij vergeet weleens vaker wat te vertellen...
    Maar...wat geweldig leuke uitdaging hebben jullie weer op je gekomen : echte reizigers! Lopend met de voeten op de aarde, dit past wel goed in deze tijd. Ik volg jullie weer heel graag! En...wens jullie ern prachtig mooie reis toe met veel mooie en inspirerende ervaringen! Lieve groet,Anne-Door
  4. Ron en Eveline:
    2 juli 2022
    Dank je wel Anne Door, leuk dat je ons weer volgt. Jullie ook een fijne zomervakantie!!
  5. Vivian:
    29 juni 2022
    Eef wat een avontuur weer en uiteraard wandel ik virtueel met jullie mee!
    Ik wens jullie een prachtig mooie reis.
    Liefs Viv!
  6. Ron en Eveline:
    2 juli 2022
    Thanks leukerd dat je weer mee reist X
  7. Jos:
    29 juni 2022
    Wat gaaf weer ! Veel wandelplezier en natuurlijk op Polarsteps!!
  8. Ron en Eveline:
    Dank je wel Jos! Fijne zomer☀️
  9. Tejo Hagen:
    29 juni 2022
    Dat is mooi. Santiago te voet. Je zal niet de eerste zijn. Velen zijn je voorgegaan. Vandaag waren we in een prachtige kerk in Hulst, waar we een hele wand vol met st Jacobschelpen zagen. Allemaal met de naam van de bedevaartgangers. Een echte uitdaging. We volgen jullie weer graag.
  10. Ron en Eveline:
    2 juli 2022
    Wat toevallig dat je die schelpen juist vandaag zag en later onze plannen las. Jullie hebben vast ook leuke reisplannen. Groetjes!
  11. Monique Molenaar:
    30 juni 2022
    Superleuk. Ik liep een paar jaar geleden van Porto naar Santiago. Heel bijzonder. Bom camino!
  12. Ron en Eveline:
    2 juli 2022
    Dat lijkt ons ook een hele mooie route Monique. Als alles goed gaat willen we die eigenlijk erna doen, maar misschien is dat wat veel van het goede..De tijd hebben we wel. Fijne zomer☀️
  13. Nico:
    30 juni 2022
    je komt op zeker nog wel een paar volendammers tegen onderweg. Succes
  14. Ron en Eveline:
    2 juli 2022
    Ohhh als ik ze tegenkom zal ik ze de groeten doen van je!
  15. Annemieke:
    Gaaf!! Veel plezier! Ga jullie weer volgen, X
  16. Ron en Eveline:
    2 juli 2022
    Leuk Annemiek, dank je . Jullie vast ook leuke sportieve vakantie plannen!
  17. Frans:
    Va piano Va sano!!!!
  18. Ron en Eveline:
    Grazias Frans!
  19. Siebrand:
    30 juni 2022
    Prachtig...goede reis en mooie avonturen
  20. Ron en Eveline:
    Dank je wel Sieb!
  21. Lucia:
    30 juni 2022
    Lieve buurtjes, heel benieuwd naar jullie mooie, spannende, gave avonturen. Ga jullie natuurlijk wel missen naast ons. Gelukkig komen jullie steeds weer terug 🤗😃🥂. Heel veel plezier onderweg, geniet van jullie reis en we lezen jullie verhalen, ook namens Ton, 🙋🏻‍♀️🙋🏼😘😘
  22. Ron en Eveline:
    2 juli 2022
    Bewaken jullie het fort! En bij thuiskomst hebben we des te meer reden om te toasten lieve buurtjes. XX
  23. Janneke ‘t Hart-de Leeuw:
    1 juli 2022
    Hoe bijzonder, dacht van de week nog aan jullie en nu een nieuw reisbericht!
    Ik reis weer graag met jullie mee. Deze keer vind ik het extra fijn, want ik zit nog volop in een pittig revalidatietraject na een lelijke val op mijn hoofd en arm tijdens een wandeling. We waren op vakantie bij het Markermeer.

Mijn tip: Pas goed op voor opstaande stenen. Maar …….. ga er bovenal van genieten!
    Veel liefs.
  24. Ron en Eveline:
    2 juli 2022
    Goh wat naar Janneke, ongelukje zit in en klein hoekje cq opstaand steentje. Hoop dat je gauw opknapt! Gaan jullie nog wel naar Italië? Veel liefs en sterkte van ons.
  25. Nicoline:
    1 juli 2022
    Wat een geweldig avontuur weer! We gaan jullie op de voet volgen!😉 Dit willen wij ook nog steeds graag een keer doen! 💪🚶‍♀️🚶🏽‍♂️😘
  26. Ron en Eveline:
    2 juli 2022
    Dank je Nic, is ook echt iets voor jullie om te doen! Denk ik, we zijn nog niet begonnen 🤗
  27. Ageeth Bosman:
    1 juli 2022
    Prachtige reis gewenst lieve vrienden. Het begin van een mooi avontuur! 😘
  28. Ron en Eveline:
    Dank je wel lieve Ageeth en Gerard!! Fijne zomer☀️Xx
  29. Hélène:
    1 juli 2022
    Wat een mooie onderneming. Wens jullie een geweldige reis toe .
    Hartelijke groet, Hélène
  30. Ron en Eveline:
    2 juli 2022
    Leuk Helene, jij bent zo’n trouwe volgster. Veel liefs van ons.
  31. Margo:
    Ha die Ron en Eveline, stoer hoor! Veel plezier 😎
  32. Ron en Eveline:
    2 juli 2022
    Dank je wel Margo, we gaan ons best doen! En vooral veel op tapas jacht😋
  33. Chiquita Nieuwenhoven:
    Lieve Eveline&Ron!
    Het is begonnen!!!! Heel veel plezier en geluk! Tot over twee maanden en intussen gaan ook wij jullie volgen op Polarsteps! ☀️💪🎊💞 Hans en Chiquita 💋
  34. Ron en Eveline:
    2 juli 2022
    Dank je lieve Chiquita en Hans! Leuke foto heb je weer gemaakt, meteen gebruikt op Polarsteps. Fijne zomerXx
  35. Chiquita Nieuwenhoven:
    Goedzo lieve globetrotters! Hoe was Parijs 😉❤️💋