Flink on Tour

1784
Video’s:

Over mij

3 jaar op wereldreis is het plan. Het eerste jaar in 11 maanden naar Japan om daar op tijd te zijn voor de Olympische Spelen (de driekleur is al gewassen om mee te nemen) in juli 2020. Dan door naar Canada 2 maanden, USA 6 maanden en Zuid Amerika 1,5 jaar. In grote lijnen weten we wat we willen zien. De precieze invulling zal ook komen, al laten we ons onderweg natuurlijk ook op een prettige manier verrassen.

Ons vervoer is een omgebouwde Iveco. We hebben deze van de eerste eigenaars overgenomen Hans en Anja Mombers die een grote reis ermee gemaakt hebben.  We gaan er nog wat kilometers op de teller bijschrijven.

Ron en Eveline Flink mail: [email protected]

(flinkontour is ook te volgen op Instagram)

Over mijn reis

Bye bye

Wij

Bezochte landen

Ik heb 31 landen (13%) bezocht:

Albanië, Armenië, Azerbeidzjan, België, Bosnië en Herzegovina, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Georgië, Griekenland, Hongarije, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Monaco, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Rusland, Slowakije, Spanje, Thailand, Turkije, Verenigde Staten, Zweden.